En ting er sikkert. Jeg har et forbedringspotensiale. Spesielt gjelder dette sprint i København sentrum. Det hjelper ikke med masse erfaring fra Løvbergsmoen. Danskene arrangerte en meget bra finale. Tenk å løpe sprint midt i Køben på en søndag. Det var mange portrom og kriker og kroker og hekker og flere hekker som skjulte postene. Det ble en del bom, men morro var det. Se noen bilder og løypa i M60B. I morgen er det hviledag og model event før kvalifisering for begge skogsløpene (mellom og lang).
Trening/Klubbmesterskap 11. juni
Siste treningsløp før ferien er 11. juni. Dette er også årets klubbmesterskap. Arrangører er Trine og Thorsteinn. Begge er lærere ved Universitetet i Innlandet her i Elverum. De har rykte på seg for å legge Les mer




0 kommentarer