Det blir treningsløp mandag 21 des 2020 for de det måtte passe for. Primært tenkt på 18-åringene, men selvfølgelig åpent for alle som ønsker seg en tur i skogen på beina, uavhengig av høyde, vekt, form, klubb osv. Start på parkeringsplassen ved Stavåsbakken barnehage kl. 1300. Man kan løpe alene, sammen, fort, sakte, ta hele eller deler av løypa på 6 km. Det er en lang postplukkløype hvor hovedfokus er å vedlikeholde o-tekniske ferdigheter gjennom mye kartlesing. Skjermene blir hengt ut mandag morgen og tas inn igjen rett etter at alle er i mål. Alle som deltar må selv skrive ut vedlagte kart, ta det med og ta med plast. Terrengbildet er fra post 10. Løpsleder/Løypelegger/Smittevernansvarlig: Harald Østbye
Trening/Klubbmesterskap 11. juni
Siste treningsløp før ferien er 11. juni. Dette er også årets klubbmesterskap. Arrangører er Trine og Thorsteinn. Begge er lærere ved Universitetet i Innlandet her i Elverum. De har rykte på seg for å legge Les mer
0 kommentarer