Dette blir spennende. Nytt kart. Hornmoen. Joar er arrangør. Det blir tre løyper. N, C og A. Oppmøte/Start langs Langholsvegen. Kommer du fra Trysilvegen (det gjør vel de fleste), kjør forbi søppelplassen, videre andre avkjøring på venstre side. Vel møtt til trening på et helt nytt kart !
Trening/Klubbmesterskap 11. juni
Siste treningsløp før ferien er 11. juni. Dette er også årets klubbmesterskap. Arrangører er Trine og Thorsteinn. Begge er lærere ved Universitetet i Innlandet her i Elverum. De har rykte på seg for å legge Les mer
0 kommentarer