Jakten er godt i gang. Vi har allerede passert 1000 jegere. Bildet viser to småtasser som har kommet helt fra Oslo for å ta stolper. Dette lover bra for sesongen. Vil bare minne om at vi betaler 25.000 kr som inngangsbillett for å være med å arrangere. Uten våre sponsorer Innlandet fylkeskommune, https://www.tos.no/ og https://www.o3c.no/ så hadde dette ikke blitt noe av.

0 kommentarer