Inngangsbilletten Elverum OK må betale for å arrangere Stolpejakten er 25.000 kr til foreningen Stolpejakten. Vi får noe støtte fra det offentlige og kan få noe i retur fra Stolpejakten hvis de går med overskudd. I tillegg har vi to bedrifter som støtter oss økonomisk. Det er Tolga-Os Sparebank og O3C. Jeg anbefaler alle å gå inn på deres nettsider for å se hva de kan tilby. Vi er meget takknemlige for støtten og uten disse pengene er det tvilsomt om det hadde blitt noe stolpejakt i Elverum. Link til deres hjemmesider ses her på www.eok.no.
Trening/Klubbmesterskap 11. juni
Siste treningsløp før ferien er 11. juni. Dette er også årets klubbmesterskap. Arrangører er Trine og Thorsteinn. Begge er lærere ved Universitetet i Innlandet her i Elverum. De har rykte på seg for å legge Les mer
0 kommentarer