Fristen for å registrere stolper er nå gått ut. Stolpene er på vei inn. Vi har hatt totalt 4427 forskjellige deltagere og totalt 76448 besøk på våre stolper. Dette er et antall vi er meget godt fornøyd med. Vi takker alle ivrige stolpejegere for «jakten» og ønsker alle hjertelig tilbake neste år. Det er også særdeles viktig for Elverum OK å trekke frem våre støttespillere/samarbeidspartnere. Uten disse ville det ikke vært noen stolpejakt. Ved sine bidrag dekker de avgiften vi betaler til foreningen Stolpejakten for å få være med å arrangere. Disse er Orkla, O3C, Netco, Nortømmer og Tolga Os Sparebank. En megatakk til dere alle sammen !
Trening/Klubbmesterskap 11. juni
Siste treningsløp før ferien er 11. juni. Dette er også årets klubbmesterskap. Arrangører er Trine og Thorsteinn. Begge er lærere ved Universitetet i Innlandet her i Elverum. De har rykte på seg for å legge Les mer
0 kommentarer