Ventetiden er over. I morgen 11. mai braker det løs. Stolpene er satt ut. I år har vi 15 stolper i sentrum med tema arkitektur, og 25 stolper i Stavåsen. Som i de siste årene støttes vi av Innlandet fylkeskommune og https://www.tos.no/ og https://www.o3c.no/
Til informasjon betaler vi 25.000 kr til foreningen Stolpejakten for å få være med å arrangere. Uten våre sponsorer hadde det ikke blitt noen Stolpejakt. En stor takk til de for bidragene. Mer informasjon på https://stolpejakten.no/

Kategorier: Ukategorisert

Harald Østbye

Harald Østbye https://eok.no/

0 kommentarer

Legg igjen en kommentar

Avatar placeholder

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *