I går møtte mange blide o-løpere opp til premieutdeling for Tur-o, treningsløp og klubbmesterskap. En rekke damer (og menn ?) hadde bakt nok kaker som gikk unna fortere enn fort. I tillegg ble det servert kaffe og julebrus. Alle fikk sine velfortjente diplomer og premier. Takk til Per og Marianne for et utmerket arrangement og til alle andre fremmøtte. Vi ses igjen om ett år.
Trening/Klubbmesterskap 11. juni
Siste treningsløp før ferien er 11. juni. Dette er også årets klubbmesterskap. Arrangører er Trine og Thorsteinn. Begge er lærere ved Universitetet i Innlandet her i Elverum. De har rykte på seg for å legge Les mer
0 kommentarer