Hele 40-45 personer møtte opp til felles premieutdeling for tur-orientering, treningsløp og klubbmesterskap i går. Mange blide fjes. De aller fleste hadde deltatt i alle aktiviteter. Deltakelsen lover godt for 2018. Som vanlig stilte Per Dahl med husrom, og kaker/drikke var medbragt av noen meget dyktige kakebakere. Per og Marianne Sveen sto som i tidligere år for premieutdelingen. Bildene viser hele gjengen med diplomer for tur-o, ungdommen og Lisbeth (Halvorsen) Gråv som fikk gullmerket for tur-o for 30. gang. Meget imponerende når vi vet at hun kun er 29 år ! Elverum OK gratulerer alle !
Trening/Klubbmesterskap 11. juni
Siste treningsløp før ferien er 11. juni. Dette er også årets klubbmesterskap. Arrangører er Trine og Thorsteinn. Begge er lærere ved Universitetet i Innlandet her i Elverum. De har rykte på seg for å legge Les mer



0 kommentarer