Hovedløpet i Ski-Orientering ble arrangert av Asker Skiklubb og Lierbygda O-lag i Drammensmarka i dag. Et hovedløp er NM for yngre ! Mats Lindaas slo til og fikk en meget sterk 3. plass. Elverum OK gratulerer !
Trening/Klubbmesterskap 11. juni
Siste treningsløp før ferien er 11. juni. Dette er også årets klubbmesterskap. Arrangører er Trine og Thorsteinn. Begge er lærere ved Universitetet i Innlandet her i Elverum. De har rykte på seg for å legge Les mer

0 kommentarer