Vi er godt i gang med fellestreninger på lørdager, For de det passer for har vi treninger 21 og 28 desember, og 4 januar. Trappeintervall i Ydalir hoppbakken. Ferdig oppvarmet og klar til start i bunn av bakken kl. 1000. Felles oppvarming for de som bor på Søbakken: 0930 Start fra Harald, ca 0932 avgang fra Lindaas, ca 0940 avgang fra Glorvigen, ca 0945 avgang fra Tonjer/Fingarsen. Derfra korteste vei til Ydalir. Det er mulig å parkere foran garasjen til Harald og bli med derfra hvis noen ønsker det. Ingen parkering foran bilen som står på høyre side av garasjen. Harald fjerner snøen i trappene på fredag hvis det er nødvendig. Dette er trening som passer for alle da det kan tilpasses til den enkelte.
Trening/Klubbmesterskap 11. juni
Siste treningsløp før ferien er 11. juni. Dette er også årets klubbmesterskap. Arrangører er Trine og Thorsteinn. Begge er lærere ved Universitetet i Innlandet her i Elverum. De har rykte på seg for å legge Les mer
0 kommentarer