På søndag skjer det store ting. Elgdilten arrangeres på Budor. Vi er 18 påmeldte. Det er meget bra. Vi skal ta foto av alle til eget bruk foran nytt klubbtelt. Vi får besøk av journalist Erik Borg som skal lage en sak om EOK. Derfor må alle stille klar til fotoseanse kl. 10.25 foran klubbteltet, som teoretisk da skal være oppsatt. De som har overtrekksdrakt stiller i den, eller noe annet. Alle betyr alle påmeldte, støtteapparat og hjemvendte studenter fra nord og sør. Første start er Sylvia kl. 11.03. Åpne klasser fra 11.00.
Trening/Klubbmesterskap 11. juni
Siste treningsløp før ferien er 11. juni. Dette er også årets klubbmesterskap. Arrangører er Trine og Thorsteinn. Begge er lærere ved Universitetet i Innlandet her i Elverum. De har rykte på seg for å legge Les mer
0 kommentarer